Tietokonehuolto | Puhelinhuolto | Pelikonsolihuolto

Usein kysytyt kysymykset

Yleisiä kysymyksiä

  • Missä liikkeenne sijaitsee?

    Liikkeemme sijaitsee Seinäjoen keskustassa.
    Osoitteemme on Kalevankatu 11, 60100 Seinäjoki

  • Mitkä maksutavat teillä käy?

    Meillä voit maksaa yleisimmillä luotto- ja pankkikorteilla, käteisellä, NFC -mobiilimaksuilla.

    Meillä on myös mahdollisuus tarjota Jouston kautta osissa maksamista. Tätä varten täytämme liikkeessä luottohakemuksen, ja saatte päätöksen heti.

  • Miten toimia vakuutusyhtiön kanssa?

    Tiesitkö, että kotivakuutus ja matkavakuutus usein korvaavat rikkoutuneen laitteen huollon? Sinun kustannukseksi jää ainoastaan omavastuu, joka vaihtelee 0-200e välillä. Näin voit säästää suuriakin summia rahaa ja et maksa vakuutuksistasi turhaan.

    Olemme LähiTapiolan ja IF :n suosittelema huoltoliike ja kuittimme käy myös muille vakuutusyhtiöille.
    Suosittelemme toimimaan näin:

    1. Varmista, että korjaamme kyseistä mallia ja vikaa joko sivuiltamme tai numerosta 0452613031
    2. Tarkista vakuutuskirjasta onko sinulla voimassa oleva koti- tai matkavakuutus
    3. Mikäli on, tee vahinkoilmoitus internetissä tai soittamalla vakuutusyhtiöösi
    4. Kerro, että Mobile Partners korjaa kyseistä merkkiä ja haluaisit asioida kanssamme
    5. Mikäli he haluavat, niin teemme kustannusarvion ennen korjausta
    6. Korjauta laite meillä ja toimita kuitti heille

    Voit myös kiiretilanteissa korjauttaa laitteen ensin meillä, tehdä sen jälkeen vahinkoilmoituksen ja toimittaa kuitin samalla heille. Tämä usein säästää kaikkien aikaa!

Kysymyksiä huollosta

  • Tarvitseeko minun varata erikseen aika huollolle?

    Erillistä ajanvarausta huoltoihin ei tarvita.

    Suosittelemme aina tiedustelemaan etukäteen, löytyykö puhelimesi varaosaa meiltä varastosta. Mikäli varaosaa ei löydy meiltä hyllystä, me voimme tilata päävarastoltamme, jolloin toimitusaika on 1-5 arkipäivää.

  • En pääse käymään likkeessäänne, miten toimimme?

    Mikäli ette pääse käymään liikkeessämme paikanpäällä, voitte lähettää laitteenne meille huoltoon, ja lähetämme sen teille takaisin korjattuna.

    Ottakaa meihin yhteyttä niin sovimme huollosta ja lähettämisestä tarkemmin!

  • Onko laitteen tiedot turvassa?

    Laitteesi tiedot ovat turvassa huollon ajan. Emme poista tai kajoa niihin missään tapauksessa. Suositeltavaa on kuitenkin ottaa varmuuskopio laitteesta ennen huoltoon lähettämistä, emme vastaa laitteen kadonneista tiedostoista, ohjelmista jne.

    Paketteja rikkoontuu tai katoaa todella harvoin, joten varmuuden vuoksi varmuuskopiointi kannattaa jotta kallisarvoiset valokuvat esikoisesta tai rakkaasta lemmikistä ovat varmasti tallessa.

  • Mitä varaosia käytämme?

    Käytämme Samsungin, Huawein ja Honor huolloissa alkuperäisiä varaosia.

    Muissa huolloissa käytämme mahdollisuuksien mukaan alkuperäisiä, tai alkuperäistä vastaavia varaosia.

Shopping Cart